Welcome - Καλωσήρθατε

Welcome to my personal blog-album. Many secret thoughts are hidden in each of these photos. My only purpose is to share them with you. Your thoughts are just as valuable to all.

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου άλμπουμ. Πολλές κρυφές σκέψεις κρύβονται βαθειά σε κάθε μια από αυτές τις φωτογραφίες. Ο σκοπός μου είναι απλώς να τις μοιραστώ μαζί σας. Οι δικές σας σκέψεις είναι εξίσου πολύτιμες για όλους.

Best Viewed by Opera

Πατήστε Play πριν προχωρήσετε...

Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Η Πόλη των Αγγέλων...

*


*
Ποιος είπε πως οι άγγελοι στη γη δεν κατεβαίνουν
ποιος είπε πως στον ουρανό μονάχα ότι πετούν
όσοι δεν ξέρουν ν΄αγαπούν δε το καταλαβαίνουν
πως άγγελοι κι εδώ στη γη πολλοί κυκλοφορούν
*
- Βούλα Σταματίου
*
And I don't believe in the existence of angels
But looking at you I wonder if that's true
But if I did I would summon them together
And ask them to watch over you
To each burn a candle for you
To make bright and clear your path
And to walk, like Christ, in grace and love
And guide you into my arms
*
- Nick Cave, Into My Arms

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μία..."παράκληση"

"Περπάτησα πάρα πολύ
και τα φτερά μου τα'χω χάσει,
μα εσύ που δεν πατάς στη γη
καν'την ψυχή μου να πετάξει
Μ'ένα αερόστατο να πάμε στο φεγγάρι
ένα αεράκι να μας πάρει,
να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας..

Είναι η καρδιά μου μια αυλή
σ'ένα κελί που όλο μικραίνει,
μα εσύ που έχεις το κλειδί
έλα και πες μου το γιατί
Σε κάποια θάλασσα που ο ήλιος τη ζεσταίνει
το όνειρο μου ξαποσταίνει,
νερό και αρμύρα,
να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας..

Έχω έναν κόμπο στο λαιμό
και μια θηλιά που όλο στενεύει,
έλα και κάνε μουσική
την τρέλα που με διαφεντεύει
κι αν είναι οι νότες αφελείς,
τραγούδησέ τες να χαρείς,
μ'ένα τραγούδι,
να κάνουμε δική μας
τη μικρή ζωή μας.. "

Αλκίνοος Ιωαννίδης


Καλή σου μέρα...
x