Welcome - Καλωσήρθατε

Welcome to my personal blog-album. Many secret thoughts are hidden in each of these photos. My only purpose is to share them with you. Your thoughts are just as valuable to all.

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου άλμπουμ. Πολλές κρυφές σκέψεις κρύβονται βαθειά σε κάθε μια από αυτές τις φωτογραφίες. Ο σκοπός μου είναι απλώς να τις μοιραστώ μαζί σας. Οι δικές σας σκέψεις είναι εξίσου πολύτιμες για όλους.

Best Viewed by Opera

Πατήστε Play πριν προχωρήσετε...

Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Πριν το Ηλιοβασίλεμα... Πριν την Ανατολή...

*

*
Μετά από κάθε δύση ακολουθεί πάντα μια ανατολή... Πριν το ηλιοβασίλεμα και πριν την ανατολή τα συναισθήματα είναι πρωτόγνωρα... Όπως έλεγε και ο Μιχαλόμπας (Γιώργος Σταυρακάκης) : " Άμα δεν ακούσεις τον αναστεναγμό τση νύχτας, άμα δε δεις την αυγή να ξεπουλιάζει κι άμα δε δεις τη βροχή να ξεδιψά το χώμα δε μπορείς να βγάλεις μαντινάδα που να αγγίξει τη ψυχή του κόσμου..."
*

*
Πάντα θλιμμένη, πάντα θλιμμένη χαραυγή
Αμάν χαραυγή,
Πάντα θλιμμένη χαραυγή για μένα ξημερώνει
ʼντες αμάν για μένα ξημερώνει
*
Γιατί την ώρα, γιατί την ώρα που ξυπνώ
Αμάν που ξυπνώ,
Γιατί την ώρα που ξυπνώ, κάθε χαρά τελειώνει
ʼντες αμάν κάθε χαρά τελειώνει
*
Πάντα με το παρά, πάντα με το παράπονο
Αμάν παράπονο,
Πάντα με το παράπονο, τ' αχείλι μου ανοίγει
Παράπονο τ' αχείλι μου ανοίγει
*
Γιατί είναι, γιατί είναι η πίκρα μου πολλή,
Αμάν πολλή,
Γιατί είναι η πίκρα μου πολλή
και η χαρά μου λίγη
Πάντα με το παράπονο τ' αχείλι μου ανοίγει
*
- Θανάσης Σκορδαλός, Αντώνης & Μιχάλης Φραγκιαδάκης, Γιώργος Σταυρακάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: