Welcome - Καλωσήρθατε

Welcome to my personal blog-album. Many secret thoughts are hidden in each of these photos. My only purpose is to share them with you. Your thoughts are just as valuable to all.

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου άλμπουμ. Πολλές κρυφές σκέψεις κρύβονται βαθειά σε κάθε μια από αυτές τις φωτογραφίες. Ο σκοπός μου είναι απλώς να τις μοιραστώ μαζί σας. Οι δικές σας σκέψεις είναι εξίσου πολύτιμες για όλους.

Best Viewed by Opera

Πατήστε Play πριν προχωρήσετε...

Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Μια ζωή παραμεθόριος...

*
*

*
Μια παραλλαγή απλωμένη στο σύρμα για να στεγνώσει... Απέναντι τα παράλια της Μικράς Ασίας... Χακί, γαλάζιο, κόκκινο, πράσινο, μπλε, μαύρο, άσπρο... Οι Ακρίτες ζούνε πια στον δικό τους ρυθμό, ξεχασμένοι από την υπόλοιπη Ελλάδα, κλεισμένοι στους εαυτούς τους, ακολουθώντας μια άλλη πορεία μέσα στον χρόνο, αργή βασανιστική ασκητική...
*
Ήτανε ψέμα όσα μου έμαθαν να ζω
ήτανε άχρηστα τα χρόνια στα σχολεία
ήταν ο πόνος μου που μού 'βαλε μυαλό
που με μεγάλωσε σ' αυτήν την κοινωνία
ήταν ο πόνος μου που μού 'βαλε μυαλό
που με μεγάλωσε σ' αυτήν την κοινωνία...
*
Όλα τα είδα,όλα τα είδα
και υπηρέτησα για τη μαμά πατρίδα
όλα τα είδα,όλα τα είδα
και δε θ' αφήσω να μου πάρουν την παρτίδα
*
Να μην καπνίζω,να μην πίνω και αλκοόλ
απαγορεύεται το μαύρο δια νόμου
να κάνω έρωτα με προφυλακτικό
και να ψηφίζω αυτούς που θέλουν το καλό μου
να κάνω έρωτα με προφυλακτικό
και να ψηφίζω αυτούς που θέλουν το καλό μου
*
- Γιώργος Μουκίδης

1 σχόλιο:

Hristos είπε...

Ακρίτας μια ζωή, γεννημένος στην εξορία, έμαθα να έχω για πατρίδα την ξεχασμένη γη και μια Ιδέα.
Μακρυά απ'όλους και απο παντού να είμαι ξένος, να κρατάω τις επάλξεις σπρωγμένος μπρος από μια γενετήσια ορμή, να υπερασπίζομαι την παραμεθώριο όπου ζω, μια ζωή ακρίτας, μια ζωή στο ενδιάμεσο των κόσμων. Το σύνορο το ίδιο είμαι εγώ.