Welcome - Καλωσήρθατε

Welcome to my personal blog-album. Many secret thoughts are hidden in each of these photos. My only purpose is to share them with you. Your thoughts are just as valuable to all.

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου άλμπουμ. Πολλές κρυφές σκέψεις κρύβονται βαθειά σε κάθε μια από αυτές τις φωτογραφίες. Ο σκοπός μου είναι απλώς να τις μοιραστώ μαζί σας. Οι δικές σας σκέψεις είναι εξίσου πολύτιμες για όλους.

Best Viewed by Opera

Πατήστε Play πριν προχωρήσετε...

Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

Τσιγάρο Ατέλειωτο του Αιγαίου...

**
Το θαλασσινό τσιγάρο έχει άλλη γεύση, άλλο αέρα, άλλη όψη... Ταραγμένη, βασανισμένη και αλμυρή... Η θάλασσα φέρνει ελπίδα όπως ο ύπνος φέρνει όνειρα...
*
Καπνίζοντας αυτό το τσιγάρο μου ήρθαν οι παρακάτω σκέψεις:
*
Η Ελλάδα μου θυμίζει μια θυμωμένη γριά γυναίκα... Βασανισμένη από το παρελθόν της, ζει μόνη της, ξεχασμένη και απομονωμένη μέσα σε ένα δικό της κόσμο... Όλα την πικραίνουν, σιχαίνεται τις μεγάλες σκάλες, τα δύσκολα μονοπάτια. Μπερδεμένη μέσα στις προκαταλήψεις της, δυσκίνητη και αργοκίνητη, ΜΑΥΡΟΦΟΡΟΥΣΑ. Η Ελλάδα μου θυμίζει ένα σάπιο σκαρί που από παντού μπάζουν νερά... Η Ελλάδα μου θυμίζει ένα παρατημένο χωράφι που κάθε λογής αγριόχορτο έχει φυτρώσει παραμερίζοντας τα καλά... Μα πιο πολύ η Ελλάδα μου θυμίζει μια μολυσμένη θάλασσα γεμάτη από σκουπίδια και από την αδιαφορία του σύγχρονου Έλληνα...
*
κ. Φαίδωνα σας ευχαριστώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: