Welcome - Καλωσήρθατε

Welcome to my personal blog-album. Many secret thoughts are hidden in each of these photos. My only purpose is to share them with you. Your thoughts are just as valuable to all.

Σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου άλμπουμ. Πολλές κρυφές σκέψεις κρύβονται βαθειά σε κάθε μια από αυτές τις φωτογραφίες. Ο σκοπός μου είναι απλώς να τις μοιραστώ μαζί σας. Οι δικές σας σκέψεις είναι εξίσου πολύτιμες για όλους.

Best Viewed by Opera

Πατήστε Play πριν προχωρήσετε...

Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Η Στιγμή Που Περνάει & Χάνεται...

*

*
Όταν βλέπω πόσο λίγα σου 'χω δώσει
τις κουβέντες τις πικρές που σου 'χω πει
πόσο θα 'θελα για μια στιγμή μονάχα
να γυρνούσε η ζωή μου στην αρχή.
*
Όσα λάθη έχω κάνει να διορθώσω
και να ζήσω ζωή μόνο για σένα
κι όσα μείνανε στη μέση να τελειώσω
και να σβήσω όσα ήτανε γραμμένα.
*
Αχ, δεν είν' ο θάνατος που με τυραννάει,
είναι η στιγμή, είναι η στιγμή που περνάει και χάνεται.
*
Πόσοι μήνες, πόσα χρόνια πεταμένα
ό,τι χάνεται ακόμα με τρομάζει
κι η εικόνα σου που φαίνεται στον τοίχο
μόνη έξοδος κινδύνου τώρα μοιάζει.
*
Αχ, δεν είν' ο θάνατος που με τυραννάει
είν' η στιγμή, είν' η στιγμή που περνάει και χάνεται.
*
Σταμάτης Σπανουδάκης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Δοθηκαν τα φτερα στα δευτερολεπτα
Φευγει ο κοσμος,αλλος ερχεται,στην παλαμη του διαβαζει ροδα και γιορτες
Φευγει ο κοσμος,ειμαι σ'ενα κυμα του,εμπιστευομαι ολος στη φορα του"
Οδυσσεας Ελυτης,Προσανατολισμοι



xrysa

Ανώνυμος είπε...

Πριν απ' τα μάτια μου είσουν φως,
πριν απ' τον έρωτα Έρωτας,
κι όταν σε πήρε το φιλί
Γυναίκα.

Χρύσα, ευχαριστώ για το εκπληκτικό σου σχόλιο! Ακόμα περισσότερο με ευχαριστεί ότι οι στίχοι είναι του Ελύτη, ποιητή που αγαπώ ιδιαίτερα! Ελπίζω να δω και άλλα τέτοια ωραία σχόλια από σένα!